Concept House

De pioniersgeest van toen, gecombineerd met de bouwers & makers van nu. Dat is V&D Concepthouse.

Frendz

FRENDZ is het eerste concept dat V&D Concepthouse introduceert. Het is het nieuwe social commerce platform voor fashion. Modeliefhebbers bepalen zelf wat er te zien en te koop is op de FRENDZ app: fashion over de volle breedte, dus van de grote labels tot kleine, ongeziene pareltjes. Alles wat op FRENDZ te zien is, zal ook met een klik bestelbaar zijn.

Frendz
Frendz

FRENDZ zet de krachten van social aan het werk in de modebranche. De mode-consument maakt zelf content en komt daarmee volledig aan het stuur te zitten. Dat is een scherpe keuze in een wereld waar veel platforms weliswaar publieksgedreven zijn, maar waar achter de schermen ook nog altijd de krachten van merken, inkopers en marketeers aan het werk zijn.

Het concept heeft alles om mode-inspiratie te ontdekken en te delen. Gebruikers kunnen sharen, liken, en volgers verzamelen: alles wat social leuk maakt.

Frendz
Frendz
Frendz
 

Daarnaast biedt FRENDZ een diep en nauwkeurig inzicht in de drijfveren van de mode-consument. Consumententrends worden snel gesignaleerd en deze data zal FRENDZ inzichtelijk maken voor zijn partners. Hiermee komt bijvoorbeeld naar voren welke producten en merken samen worden gecombineerd. Daarnaast heeft FRENDZ de potentie om uit te groeien tot een belangrijk distributiekanaal, omdat (bijna) alles wat gebruikers zichtbaar maken op FRENDZ ook direct bestelbaar is